Ժամանակահատվածը՝ ապրիլի 09-30

Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակն ու խնդիրները 

Այս նախագիծը  և նախագծում կիրառված մեթոդները սովորողներին հնարավորություն կտան ինքնուրույն մտածել, դիտարկել, ուսումնասիրել՝ կիրառելով մեդիահմտություններ:

Զարգացնել սովորողի ստեղծագործական երևակայությունը, բանավոր խոսքը, ինքնուրույն, խմբային աշխատելու կարողությունը:

Ռոդարիական  հնարքներ.

  • Ի՞նչ կլիներ, եթե …
  • Հեքիաթների աղավաղում
  • Շուռ տված հեքիաթներ
  • Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
  • Հեքիաթների շիլափլավ /Ռոդարի+Աղայան/
  • Ռոդարիական հնարներով անսովոր պատմություններ
  • Թարս հարցեր

Տրվում են բառեր, որոնցով պետք է պատմություն կամ հեքիաթ հորինեն: Բառերը վերցնում ենք հեքիաթներից. օրինակ՝ որևէ  հեքիաթից վերցնում ենք 5 բառ՝ ավելացնելով հեքիաթի հետ  կապ չունեցող  մի բառ:

Գործողությունների  ընթացքը

  • Ռոդարիական հեքիաթների բեմադրում
  • Ռոդարի և տեխնոլոգիա- հեքիաթների հերոսների պատրաստում թափոններից, նաև սննդամթերքից
  • Ռոդարի և մեդիա /սովորողները Paint ծրագրով հեքիաթը նկարազարդում են, պատումը ձայնագրիչով ձայնագրում և այս ամենի օգնությամբ հենց իրենք ստեղծում են իրենց հեղինակային  էլեկտրոնային ընթերցարանները: Դրանք ներկայացվում են որպես մեդիաընթերցարաններ:

Ուսումնական նյութեր.

Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարի

Առավոտը գյուղում

Կատու

Ամիսներ և չորս եղանակ

Advertisements