Ուսումնական ամառ. հայրենագիտական-բնագիտական նախագիծ
Նպատակը.
Սովորողների հայրենագիտական-բնագիտական ամառային գործունեության կազմակերպում
Թեման.
Մեր գյուղը /թաղը/
Պատում գյուղի /թաղի/ մասին
Մեր գյուղի /թաղի/ մեծերը
Մեր գյուղի /թաղի/ հեղինակությունները
Հին պատեր, հին տներ, հին հուշարձաններ
Ճանապարհներ
Մեր այգին
Ով է հիմնադրել մեր այգին
Ով է խնամում մեր այգին
Այգին խնամողը պատմում է իր այգու մասին
Ես ինչ եմ արել մեր այգում
Ինչ է աճում մեր այգում
Ինչն է հետաքրքիր մեր այգում
Մեդիանյութեր
- Ֆոտոշարք՝ տատեր, պապեր, տոհմածառ
- Հարցազրույցներ
- Ընտանեկան արշավներ
Ամառային բնագիտություն. նախագիծ
Բովանդակությունը և կազմակերպումը
Բույսեր ենք հավաքում աշխարհի տարբեր ծայրերից
Սովորողը կամ նրա բարեկամը ուր գնում է, այնտեղից բույս կամ բույսի կտրոն է բերում: Ինքնուրույն կամ մեծի օգնությամբ հավաքում է տեղեկություններ այդ բույսի մասին:
Բույսի անունը, խնամքը, ինչպիսի պայմաններում է աճում, ինչ հաճախականությամբ պետք է ջրել, ինչ բնավորություն ունի: Տնկում է, խնամում և այդ մասին պատմում է /ձայնագրում, տեսագրում/:
Ստեղծում են ընտանեկան թաղարներ:
Ամառային ճամփորդություն
Ամառային արձակուրդի ընթացքում մեկնելով ճամփորդության քաղաքից, երկրից դուրս, կամ որևէ հանգստավայր, գյուղ, բարեկամ-հարազատների տուն, առաջարկում եմ պատմել ձեր ամառային ճամփորդության մասին: Պատումն իր մեջ կարող է ներառել.
- տեղեկություններ տվյալ վայրի, տեղանքի մասին.
- այցելությունների, արկածների, առօրյայի, անսովոր ու սովորական դեպքերի, դիպվածների, հանդիպումների, ստացած տպավորությունների մասին պատում:
Թեման կարող եք ներկայացնել ֆոտոշարքի, տեսանյութի, հարցազրույցի, պատումի տեսքով:
Մաթեմատիկական խաղերի կայքեր.
Ընթերցանության նյութեր.
Հովհաննես Թումանյան «Հեքիաթներ» կամ ինքդ ընտրիր մի գիրք /ստեղծագործությունկարդա, պատմիր կարդացածիդ մասին այնպես, որ ընկերներդ էլ ուզեն կարդալ այդ գիրքը:
Ընթերցելուց հետո առանձնացնո՛ւ մի հեքիաթ կամ գիրք, որը շատ ես հավանել և ներկայացրո՛ւ՝
- աուդիո կամ վիդեո տարբերակով. երբ գեղեցիկ ընթերցում ես (նաև դերային ընթերցմամբ) ու քեզ ձայնագրում-տեսագրում են:
- գրում ես, թե կարդացածդ գիրքը, հեքիաթը ինչի մասին է, ինչու է այն քեզ դուր եկել, ինչու ես խորհուրդ տալիս, որ մյուսներն էլ կարդան: Այդ հեքիաթի կամ գրքի համար համակարգչային նկարչական ծրագրով նկար պատրաստիր:
- Հեքիաթից դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած հատվածներն ու ձևավորիր:
- Կարող ես հեքիաթի կամ գրքի հերոսին, հեղինակին նամակ գրել:
- Ընթերցածդ հեքիաթից, գրքից հավաքիր, գրանցիր բոլոր այն բառերը, որոնք ընթերցելիս չէիր հասկացել: Կարող ես մեծերի կամ բառարանի օգնությամբ գտնել քեզ անհասկանալի բառերի բացատրությունը: